Що таке Big Data

Цифровий всесвіт – це набір всієї можливої інформації, що міститься в Інтернет-просторі: текстові повідомлення, відео-файли, аудіозаписи тощо. За прогнозами експертів, до 2020 року в ньому нараховуватиметься близько 40 трильйонів гігабайт інформації.

Для користування і орієнтування в таких обсягах інформації необхідні технології, які мінімізують фактор людського втручання. Саме тому поява Big Data створила аналітичну революцію, зробивши можливим швидко, достовірно проводити автоматизований збір, фільтрацію, сортування та структурування величезних обсягів даних.

Big Data — це набір стратегій та технологій, які дозволяють охоплювати, зберігати, обробляти, аналізувати та візуалізувати складні набори даних.

Big Data складається з трьох елементів:

Дані

Аналітика

Технології і
характеризується наступними ознаками:

VOLUME – Об’єм. Big Data дозволяє накопичувати та обробляти величезні об’єми інформації за будь-який проміжок часу.

VELOCITY - Швидкість. Цей принцип Big Data вказує на можливість надшвидкісного накопичення та обробки інформації.

Variety – різноманітність. Дозволяє одночасно аналізувати інформацію в різних форматах: текстові повідомлення, відео-файли, аудіозаписи, інформація з Social Media.

Функціональні можливості платформи HPЕ IDOL в роботі з BIG DATA
В чому цінність Big Data для бізнесу?

Big Data – Святий Грааль для бізнесу. Лише нещодавно компанії почали використовувати дані та аналітику для того, щоб покращити клієнтський досвід. Водночас, споживач, еволюціонуючи в цифрі, все частіше потребує високо персоналізованого підходу. Щоб відповідати цим очікуванням, варто думати над більш складними та зрілими можливостями аналізу даних. Big Data є рушієм діджитал персоналізації.

Успішно проводячи аналіз інформаційного середовища, Big Data робить можливим швидке отримання релевантних данних з множини джерел всіх форматів щодо: поведінки, зацікавлень та споживацьких тенденцій, завдяки чому бренди здатні знаходити проривні інсайти, що дають можливість створювати кастомізований досвід та генерувати виcоку конверсію. Клієнти від використання компаніями Big Data теж виграють, оскільки отримують безперервний інформаційний зв'язок з компанією.

Таким чином, Big Data – це неминуче минуле кожної компанії, де сегментація поступається місцем точній мікросегментації, що в свою чергу змінює підхід до маркетингу, клієнтського сервісу та фінансам в цілому.