Багатофункціональний IDOL-search - міф чи еволюція в пошуку?

Багатофункціональний IDOL-search - міф чи еволюція в пошуку?
На відміну від традиційних пошукових систем, які тільки шукають і витягують публікації на основі ключових слів, IDOL_search виходить далеко за рамки простого пошуку і може обробляти більш ніж 1000 різних форматів даних (включаючи аудіо-, відео-, фото- текст), використовуючи більш ніж 400 конекторів. 36 спеціальних пошукових функцій IDOL search дозволяють знайти потрібну інформацію в оптимально короткі терміни.

Розповімо про деякі з них.
Неструктурована інформація зазвичай складається з великої кількості так званого «шуму» - низько-інформаційних даних. Наша функція індексації дозволяє отримати потрібну інформацію та очистити її від зайвого.

Функція основного пошуку при запиті дозволяє завантажувати контент для всіх виразів, які в ньому вказані і визначає необхідні документи, чи то логічне, чи концептуальне, чи то ключове слово.

Унікальна функція концептуального пошуку дозволяє виконувати складні пошукові завдання. Концептуальний пошук дає більш релевантні результати, ніж будь-який пошук за ключовими словами.

Наприклад, уявіть, що нас цікавить вплив екологічної ситуації на пінгвінів. Традиційні пошуковики будуть здійснювати пошук за ключовими словами пов'язаним з пінгвінами. Пошукова видача запропонує, як корисний контент, так і масу нерелевантної інформації про інших об'єктів з подібною назвою.

Але наше завдання - знайти текст про пінгвінів, як про птахів. Текст, що містить слово «море», може бути і про пінгвінів, але море може згадуватися в різних контекстах і існує ймовірність того, що цей контент про щось інше. Однак, якщо документ містить слова «чорний», «білий», «не літаючий», «перо», «пляма» і т.д., ймовірність того, що документ не про пінгвінів і забруднення, стає вкрай низьким. Крім того, ця інформація не містить слово «пінгвін» і є «слабкою». Використовуваний нами підхід при пошуку інформації для наших клієнтів, заснований на сильних концепціях і ключових словах або \ і на більшій кількості слабшої інформації.

     Гіперпосилання використовують документи або їх набір для пошуку інших концептуально схожих. Цей режим особливо корисний при пошуку «додаткових документів» Унікальна за своїми властивостями також є і функція автоматичної класифікації неструктурованого контенту, що працює на основі машинного навчання.

Розуміючи понад 170 мов, IDOL має для кожного з них бібліотеку так званих «Стоп-слів» - поширених термінів з низькою цінністю. Наприклад, в англійському, це можуть бути артиклі «a» \ «an» і «the», які не мають особливого смислового навантаження.

Ці слова можна ідентифікувати автоматично і виключати, підвищуючи точність результатів і продуктивність. Використовуючи функцію, можна створити власну бібліотеку подібних слів. Оптимізувати роботу з інформацією дозволяє і режим «Автореферування», витягуючи з тексту і відображаючи його основний зміст.

Синоніми дозволяють користувачам створювати концептуальні відносини між словами і фразами. Запитуючи «коледж», ми отримаємо результат і по слову «вуз», ці поняття представляють одну і ту ж концепцію.

Застосовуючи IDOL search, ми знайдемо вашу інформацію, де б вона не знаходилася.

Зрештою, чому ви повинні працювати над своєю інформацією, коли вона може працювати на вас?

22.11.2017
Як може аналіз соціальних медіа поліпшити управління життєдіяльністю міста? Як може аналіз соціальних медіа поліпшити управління життєдіяльністю міста?
17.01.2018
Зростання Інтернет дозволяє інформації сьогодні поширюватися швидше, ніж будь-коли раніше в історії ...
Детальніше
Багатофункціональний IDOL-search - міф чи еволюція в пошуку? Багатофункціональний IDOL-search - міф чи еволюція в пошуку?
22.11.2017

Ми переживаємо період трансформаційних змін в сфері технологій. Дані постійно зростають, прискорюючи...
Детальніше
Україна та країни Близького Сходу - економічні аспекти та перспективи співробітництва Україна та країни Близького Сходу - економічні аспекти та перспективи співробітництва
22.06.2017
22 червня 2017 року компанія Inlimited разом з ICC Ukraine та ТОВ "Стенлі Груп" провели кр...
Детальніше
Інтелектуальний пошук інформації в мережі інтернет Інтелектуальний пошук інформації в мережі інтернет
16.11.2016
Автоматизированный интеллектуальный поиск информации о размещении объектов интеллектуальной собствен...
Детальніше
Чому пошук і моніторинг інформації в соціальних мережах - більше не опція? Чому пошук і моніторинг інформації в соціальних мережах - більше не опція?
05.11.2016
Офіційним роком народження світової павутини вважається 1989 рік. Менше, ніж за 30 років свого актив...
Детальніше
Соціальні медіа і їх моніторинг Соціальні медіа і їх моніторинг
10.10.2016
Соціальні медіа (Social Media) - це сукупність всіх інтернет-майданчиків, які надають корист...
Детальніше
Маркетинг і Big Data Маркетинг і Big Data
28.09.2016
Якщо компанія прагне розвивати більш глибоке розуміння ринку і своїх споживачів - переваги від аналі...
Детальніше
Big Data та інформація Big Data та інформація
08.08.2016
Олександрійська бібліотека (III ст. до н. е. - IV ст. н. е.) - Спроба наших предків створити...
Детальніше
Хватит учиться писать код – лучше учитесь анализировать данные Хватит учиться писать код – лучше учитесь анализировать данные
20.07.2016
Высшее образование в США сегодня ориентировано на подготовку стартаперов, которые смогут написать приложение,...
Детальніше
Що відбувається в Інтернеті за одну хвилину (інфографіка) Що відбувається в Інтернеті за одну хвилину (інфографіка)
14.07.2016
Із запуском 3G українці стали ще більше часу проводити в інтернеті, а в світі кількість часу активно...
Детальніше