Big Data та інформація

Big Data та інформація
Олександрійська бібліотека (III ст. до н. е. - IV ст. н. е.) - Спроба наших предків створити аналог Big Data, використовуючи технології того часу, так як саме там зберігалися, збиралися і передавалися дані. Обсяги сховища однієї з найбільших світових бібліотек вражали - до 700 000 папірусних сувоїв. Місце грало стратегічну роль і мало релігійний статус - глава бібліотеки, за традицією, був одночасно вихователем спадкоємця престолу.

Після завоювання території Римською імперією, в результаті тривалого процесу занепаду, викликаного пожежами, грабежами і військовими діями, книжкові архіви були повністю знищені. Історикам не відомий жоден текст, який вийшов безпосередньо зі стін Олександрійської бібліотеки. Ця загибель символізує трагедію безповоротно втраченої інформації і знань.

Сьогодні, завдяки цифрі і технологій, інформація децентралізовалась. І стало її незрівнянно більше - щорічно обсяг всіх даних подвоюється.
З початку інформаційного вибуху людство ще не змогло усвідомити масштабність перспектив і можливостей, які перед ним відкриваються. Ось перелік дивовижних і майже казкових реалій:

• Пересічний мешканець 15 століття за все життя отримував стільки інформації, скільки кожен з нас отримує протягом однієї доби.

• Щорічно встановлюється близько 5,75 млн. нових серверів по всьому світу.

• 90% всіх даних світу було створено за останні 2 роки.

• Кожен третій бізнесмен регулярно приймає рішення, засновані на інформації, яку він не знає або якій не довіряє.

• 88% маркетингових команд регулярно втрачають сприятливі можливості через використання неповної інформації.

• 44% всіх маркетологів витрачають половину бюджетів на підвищення клієнтської персоналізації.

• 75% всіх переглядів на Netflix - порадили друзі, а 35% всіх покупок на Amazon були здійснені завдяки рекомендаціям знайомих.

• З метою підвищення кастомізації пошукових запитів, в своїй роботі Google використовує понад 57 сигналів і метрик.

Існує безліч речей, які ми досі не розуміємо і про які ми ще не здогадуємося. Big Data веде нас на ніким ще незвідану територію і якщо вони дійсно мають такий потенціал в прийнятті рішень - доля бізнесу багато в чому буде залежати від того, наскільки добре ми навчимося їх аналізувати. Не ризикуйте ресурсами - звертайтеся до лідерів!
08.08.2016
Компанія Inlimited отримала партнерський статус «Gold» від компанії Milestone Systems Компанія Inlimited отримала партнерський статус «Gold» від компанії Milestone Systems
14.08.2018
Cтатус «Gold» підтверджує високу кваліфікацію спеціалістів та експертизу компанії Inlimited у сфері ...
Детальніше
Як ми навчаємо штучний інтелект розуміти і відтворювати українську мову? Як ми навчаємо штучний інтелект розуміти і відтворювати українську мову?
10.07.2018
Компанія Inlimited навчає інтелектуальну платформу IDOL українській мові і ділиться тонкощами цього ...
Детальніше
Компанія Inlimited стала партнером німецького виробника IP-відеосистем  - компанії Mobotix Компанія Inlimited стала партнером німецького виробника IP-відеосистем - компанії Mobotix
29.06.2018
29 червня 2018 року наша компанія була нагороджена партнерським сертифікатом від компанії Mobotix - ...
Детальніше
Як може аналіз соціальних медіа поліпшити управління життєдіяльністю міста? Як може аналіз соціальних медіа поліпшити управління життєдіяльністю міста?
17.01.2018
Зростання Інтернет дозволяє інформації сьогодні поширюватися швидше, ніж будь-коли раніше в історії ...
Детальніше
Багатофункціональний IDOL-search - міф чи еволюція в пошуку? Багатофункціональний IDOL-search - міф чи еволюція в пошуку?
22.11.2017

Ми переживаємо період трансформаційних змін в сфері технологій. Дані постійно зростають, прискорюючи...
Детальніше
Україна та країни Близького Сходу - економічні аспекти та перспективи співробітництва Україна та країни Близького Сходу - економічні аспекти та перспективи співробітництва
22.06.2017
22 червня 2017 року компанія Inlimited разом з ICC Ukraine та ТОВ "Стенлі Груп" провели кр...
Детальніше
Інтелектуальний пошук інформації в мережі інтернет Інтелектуальний пошук інформації в мережі інтернет
16.11.2016
Автоматизированный интеллектуальный поиск информации о размещении объектов интеллектуальной собствен...
Детальніше
Чому пошук і моніторинг інформації в соціальних мережах - більше не опція? Чому пошук і моніторинг інформації в соціальних мережах - більше не опція?
05.11.2016
Офіційним роком народження світової павутини вважається 1989 рік. Менше, ніж за 30 років свого актив...
Детальніше
Соціальні медіа і їх моніторинг Соціальні медіа і їх моніторинг
10.10.2016
Соціальні медіа (Social Media) - це сукупність всіх інтернет-майданчиків, які надають корист...
Детальніше
Маркетинг і Big Data Маркетинг і Big Data
28.09.2016
Якщо компанія прагне розвивати більш глибоке розуміння ринку і своїх споживачів - переваги від аналі...
Детальніше