Чому пошук і моніторинг інформації в соціальних мережах - більше не опція?

Чому пошук і моніторинг інформації в соціальних мережах - більше не опція?

Офіційним роком народження світової павутини вважається 1989 рік. Менше, ніж за 30 років свого активного існування, Інтернет настільки поміняв наше життя, що його відсутність тепер здається неможливим. Він зробив величезний крок назустріч світовій глобалізації, відкрив нам необмежений доступ до терабайтних масивів інформації, і безповоротно змінив нашу поведінку і звички.  

Компанії, які прагнуть «йти в ногу» з сучасним користувачем, все частіше   використовують онлайн-комунікації для того, щоб бути ближче до свого споживача і   краще його розуміти.   Згідно з дослідженнями, 46% всіх користувачів звертаються до соціальних медіа перш, ніж зробити онлайн-покупку.

Коли і як ці тенденції з'явилися і набрали обертів, можна простежити за результатами досліджень *:

·           При світовому населенні в 7,3 млрд. чоловік, існує більше 3 млрд. Інтернет користувачів і близько 2,1 млрд. активних акаунтів в соціальних мережах;

·         За 12 років роботи, Facebook став найпопулярнішою соціальною мережею і другим за популярністю сайтом;

·            23% всіх Facebook-користувачів перевіряють свої сторінки не менше п'яти разів на день;

·           Щохвилини створюється 2 нових Twitter-аккаунта;

·            45% користувачів соціальних медіа страждають від нав'язливих думок, якщо вони не можуть отримати доступ до Facebook;

·            При втраті особистого бездротового пристрою (наприклад, iPhone або Samsung) 73% користувачів відчувають приступ паніки.

Таким чином, можна стверджувати, що тепер моніторинг інформації в соціальних медіа перестає бути опцією і стає необхідністю в боротьбі за любов своїх споживачів.

З раптовою появою цифрових пристроїв, непереборна, невидима сила щодня змінює наше життя: «Big Data» - словосполучення, яке ледь використовувалося пару років назад, тепер щодня управляє нашою реальністю.

Компанія Inlimited має унікальну для ринку України можливість проводити пошук, моніторинг та аналітику Big Data, даючи можливість дізнаватися, що про вашу компанію кажуть і читають користувачі. Достовірність і швидкість надання необхідної вам інформації дозволяє нам стверджувати, що з нами бути технологічними просто. Звертайтеся до Inlimited!

 

Дізнатися більше:  Inlimited_Social Media

 

·           Джерело: The Human Face of Big data - краудсорсінговий проект Ріка Смолана.

05.11.2016
Україна та країни Близького Сходу - економічні аспекти та перспективи співробітництва Україна та країни Близького Сходу - економічні аспекти та перспективи співробітництва
22.06.2017
22 червня 2017 року компанія Inlimited разом з ICC Ukraine та ТОВ "Стенлі Груп" провели кр...
Детальніше
Інтелектуальний пошук інформації в мережі інтернет Інтелектуальний пошук інформації в мережі інтернет
16.11.2016
Автоматизированный интеллектуальный поиск информации о размещении объектов интеллектуальной собствен...
Детальніше
Чому пошук і моніторинг інформації в соціальних мережах - більше не опція? Чому пошук і моніторинг інформації в соціальних мережах - більше не опція?
05.11.2016
Офіційним роком народження світової павутини вважається 1989 рік. Менше, ніж за 30 років свого актив...
Детальніше
Соціальні медіа і їх моніторинг Соціальні медіа і їх моніторинг
10.10.2016
Соціальні медіа (Social Media) - це сукупність всіх інтернет-майданчиків, які надають корист...
Детальніше
Маркетинг і Big Data Маркетинг і Big Data
28.09.2016
Якщо компанія прагне розвивати більш глибоке розуміння ринку і своїх споживачів - переваги від аналі...
Детальніше
Big Data та інформація Big Data та інформація
08.08.2016
Олександрійська бібліотека (III ст. до н. е. - IV ст. н. е.) - Спроба наших предків створити...
Детальніше
Хватит учиться писать код – лучше учитесь анализировать данные Хватит учиться писать код – лучше учитесь анализировать данные
20.07.2016
Высшее образование в США сегодня ориентировано на подготовку стартаперов, которые смогут написать приложение,...
Детальніше
Что происходит в интернете за одну минуту (инфографика) Что происходит в интернете за одну минуту (инфографика)
14.07.2016
С запуском 3G украинцы стали еще больше времени проводить в интернете, а в мире количество времени а...
Детальніше
Наша компанія є членом організації ICC Ukraine Наша компанія є членом організації ICC Ukraine
02.04.2016
Український національний комітет Міжнародної Торгової Палати (ICC Ukraine) уповноважений Сві...
Детальніше