Маркетинг і Big Data

Маркетинг і Big Data
Якщо компанія прагне розвивати більш глибоке розуміння ринку і своїх споживачів - переваги від аналітики великих даних варті того, щоб використовувати їх в роботі.

Для більшості компаній аналіз даних завжди являв собою маркетингову основу для розуміння своїх клієнтів. Таким чином, аналітика великих даних, з точки зору можливостей, ще один крок вперед у порівнянні з більш традиційними інструментами або основними аналітичними функціями.

Маркетологи завжди прагнули створювати такі бренди, які могли б резонувати з певними уявленнями покупця про довіру, бажання, мрії і кращого способу життя, що, в свою чергу, допомагало б компаніям отримувати великі продажі.

Заглядаючи наперед, можна сказати, що аналітика великих даних ще довго буде використовуватися, і, ймовірно, продовжить вважатися успішним методом безперервного спостереження за діями на ринку покупців.

Це пояснюється тим, що, збираючи Big Data і аналізуючи їх, компанії в стані краще визначати тенденції, стратегії і переваги своїх споживачів, що, в свою чергу, дуже допомагає цілим маркетинговим відділам.

Йдеться про настільки революційні тенденції, що 94% маркетинг-директорів стверджують - аналітика Big Data може допомогти їм досягти поставлених бізнес-цілей. Розвиваючи більш чітке уявлення про цільову аудиторію своєї компанії, маркетологи мають можливість виділяти раніше не помічені сегменти клієнтів і забезпечувати їх кастомізованою рекламною продукцією.

Проте, 82% опитаних директорів з маркетингу говорять про те, що до революції великих даних вони поки не готові.

Для того щоб до неї підготуватися - звертайтеся до професіоналів, звертайтеся до Inlimited!
28.09.2016
Україна та країни Близького Сходу - економічні аспекти та перспективи співробітництва Україна та країни Близького Сходу - економічні аспекти та перспективи співробітництва
22.06.2017
22 червня 2017 року компанія Inlimited разом з ICC Ukraine та ТОВ "Стенлі Груп" провели кр...
Детальніше
Інтелектуальний пошук інформації в мережі інтернет Інтелектуальний пошук інформації в мережі інтернет
16.11.2016
Автоматизированный интеллектуальный поиск информации о размещении объектов интеллектуальной собствен...
Детальніше
Чому пошук і моніторинг інформації в соціальних мережах - більше не опція? Чому пошук і моніторинг інформації в соціальних мережах - більше не опція?
05.11.2016
Офіційним роком народження світової павутини вважається 1989 рік. Менше, ніж за 30 років свого актив...
Детальніше
Соціальні медіа і їх моніторинг Соціальні медіа і їх моніторинг
10.10.2016
Соціальні медіа (Social Media) - це сукупність всіх інтернет-майданчиків, які надають корист...
Детальніше
Маркетинг і Big Data Маркетинг і Big Data
28.09.2016
Якщо компанія прагне розвивати більш глибоке розуміння ринку і своїх споживачів - переваги від аналі...
Детальніше
Big Data та інформація Big Data та інформація
08.08.2016
Олександрійська бібліотека (III ст. до н. е. - IV ст. н. е.) - Спроба наших предків створити...
Детальніше
Хватит учиться писать код – лучше учитесь анализировать данные Хватит учиться писать код – лучше учитесь анализировать данные
20.07.2016
Высшее образование в США сегодня ориентировано на подготовку стартаперов, которые смогут написать приложение,...
Детальніше
Что происходит в интернете за одну минуту (инфографика) Что происходит в интернете за одну минуту (инфографика)
14.07.2016
С запуском 3G украинцы стали еще больше времени проводить в интернете, а в мире количество времени а...
Детальніше
Наша компанія є членом організації ICC Ukraine Наша компанія є членом організації ICC Ukraine
02.04.2016
Український національний комітет Міжнародної Торгової Палати (ICC Ukraine) уповноважений Сві...
Детальніше