Маркетинг і Big Data

Маркетинг і Big Data
Якщо компанія прагне розвивати більш глибоке розуміння ринку і своїх споживачів - переваги від аналітики великих даних варті того, щоб використовувати їх в роботі.

Для більшості компаній аналіз даних завжди являв собою маркетингову основу для розуміння своїх клієнтів. Таким чином, аналітика великих даних, з точки зору можливостей, ще один крок вперед у порівнянні з більш традиційними інструментами або основними аналітичними функціями.

Маркетологи завжди прагнули створювати такі бренди, які могли б резонувати з певними уявленнями покупця про довіру, бажання, мрії і кращого способу життя, що, в свою чергу, допомагало б компаніям отримувати великі продажі.

Заглядаючи наперед, можна сказати, що аналітика великих даних ще довго буде використовуватися, і, ймовірно, продовжить вважатися успішним методом безперервного спостереження за діями на ринку покупців.

Це пояснюється тим, що, збираючи Big Data і аналізуючи їх, компанії в стані краще визначати тенденції, стратегії і переваги своїх споживачів, що, в свою чергу, дуже допомагає цілим маркетинговим відділам.

Йдеться про настільки революційні тенденції, що 94% маркетинг-директорів стверджують - аналітика Big Data може допомогти їм досягти поставлених бізнес-цілей. Розвиваючи більш чітке уявлення про цільову аудиторію своєї компанії, маркетологи мають можливість виділяти раніше не помічені сегменти клієнтів і забезпечувати їх кастомізованою рекламною продукцією.

Проте, 82% опитаних директорів з маркетингу говорять про те, що до революції великих даних вони поки не готові.

Для того щоб до неї підготуватися - звертайтеся до професіоналів, звертайтеся до Inlimited!
28.09.2016
Компанія Inlimited отримала партнерський статус «Gold» від компанії Milestone Systems Компанія Inlimited отримала партнерський статус «Gold» від компанії Milestone Systems
14.08.2018
Cтатус «Gold» підтверджує високу кваліфікацію спеціалістів та експертизу компанії Inlimited у сфері ...
Детальніше
Як ми навчаємо штучний інтелект розуміти і відтворювати українську мову? Як ми навчаємо штучний інтелект розуміти і відтворювати українську мову?
10.07.2018
Компанія Inlimited навчає інтелектуальну платформу IDOL українській мові і ділиться тонкощами цього ...
Детальніше
Компанія Inlimited стала партнером німецького виробника IP-відеосистем  - компанії Mobotix Компанія Inlimited стала партнером німецького виробника IP-відеосистем - компанії Mobotix
29.06.2018
29 червня 2018 року наша компанія була нагороджена партнерським сертифікатом від компанії Mobotix - ...
Детальніше
Як може аналіз соціальних медіа поліпшити управління життєдіяльністю міста? Як може аналіз соціальних медіа поліпшити управління життєдіяльністю міста?
17.01.2018
Зростання Інтернет дозволяє інформації сьогодні поширюватися швидше, ніж будь-коли раніше в історії ...
Детальніше
Багатофункціональний IDOL-search - міф чи еволюція в пошуку? Багатофункціональний IDOL-search - міф чи еволюція в пошуку?
22.11.2017

Ми переживаємо період трансформаційних змін в сфері технологій. Дані постійно зростають, прискорюючи...
Детальніше
Україна та країни Близького Сходу - економічні аспекти та перспективи співробітництва Україна та країни Близького Сходу - економічні аспекти та перспективи співробітництва
22.06.2017
22 червня 2017 року компанія Inlimited разом з ICC Ukraine та ТОВ "Стенлі Груп" провели кр...
Детальніше
Інтелектуальний пошук інформації в мережі інтернет Інтелектуальний пошук інформації в мережі інтернет
16.11.2016
Автоматизированный интеллектуальный поиск информации о размещении объектов интеллектуальной собствен...
Детальніше
Чому пошук і моніторинг інформації в соціальних мережах - більше не опція? Чому пошук і моніторинг інформації в соціальних мережах - більше не опція?
05.11.2016
Офіційним роком народження світової павутини вважається 1989 рік. Менше, ніж за 30 років свого актив...
Детальніше
Соціальні медіа і їх моніторинг Соціальні медіа і їх моніторинг
10.10.2016
Соціальні медіа (Social Media) - це сукупність всіх інтернет-майданчиків, які надають корист...
Детальніше
Маркетинг і Big Data Маркетинг і Big Data
28.09.2016
Якщо компанія прагне розвивати більш глибоке розуміння ринку і своїх споживачів - переваги від аналі...
Детальніше