Як може аналіз соціальних медіа поліпшити управління життєдіяльністю міста?

Як може аналіз соціальних медіа поліпшити управління життєдіяльністю міста?

Зростання Інтернет дозволяє інформації сьогодні поширюватися швидше, ніж будь-коли раніше в історії людства. Люди практично миттєво діляться своїми поглядами, думками, побажаннями. Завдяки цьому моніторинг даних в соціальних медіа дає нові знання і багато компаній вже починають усвідомлювати це для себе.

Пропонуємо вашій увазі кейс, який допоможе ще раз переконатися, що моніторинг інформації в Інтернет просто необхідний в будь-якій сфері діяльності і географії. Соціальні мережі сьогодні, наприклад, дозволяють розширити участь громадськості та залучити жителів міста в його життя.

Громадська думка - це дієвий канал зворотного зв'язку міського управління. Вивчаючи думку громадськості, міська влада отримує унікальну інформацію, що дозволяє поліпшити роботу і навести порядок в місті.

За допомогою послуги «Inlimited Social Media Monitoring» ми дослідили основні теми, які цікавлять жителів одного з міст України, вивчили їхню думку і ставлення до певних подій.

За запитом клієнта була зібрана необхідна інформація з соціальних мереж FB, Twitter, Youtube, форумів, блогів, ЗМІ. Оновлені дані були доступні користувачеві в режимі 24 \ 7 в стрічці повідомлень, з можливістю реагувати на них прямо з особистого кабінету.

Дізнатися настрій населення щодо тих чи інших питань, встановити де саме стався сплеск негативу (в Facebook, на форумах, блогах, ЗМІ або в Twitter), що підтримується мешканцями міста і оцінюється позитивно можна в будь-який момент часу, за допомогою системи фільтрів або сформувавши звітність.

Інформація в особистому кабінеті відображає динаміку повідомлень за потрібний період, показуючи тенденції:

Можна визначити ТОП-10 впливових і активних авторів, а також стать і вік цільової аудиторії:

Всі ці функції доступні в єдиному user-friendly інтерфейсі, з можливістю вивантажити і / або надрукувати необхідну інформацію.

Аналіз динаміки зібраної інформації дозволив нам виявити цікаві факти. Наприклад, функція «Карта тем» показала «гарячі» події в період моніторингу. Найбільший інтерес в аналізований період викликало питання благоустрою та розвитку міста (32% і 19% всіх обговорень), транспортних проблем - 18%, якості комунальних послуг і їх вартості - 15%.

За допомогою автокатегоріюванню всередині кожної теми вдалося детально вивчити що відбувається в період моніторингу події, проблемні питання.

Ставлення громадян до життя міста і його розвитку, виявилося переважно позитивним. Так, 68,8% всіх публікацій за період моніторингу мають позитивну тональність, в той час як негативна тональність була виявлена лише в 16,4% публікацій.

Можливості "Social Media Monitoring", дозволили нашому клієнту:

  • провести глибоке дослідження думки городян щодо основних сторін діяльності міської влади,
  • зрозуміти ставлення городян по відношенню до проведених заходів,
  • прийняти ряд управлінських рішень щодо поліпшення роботи певних служб міста і збільшити рівень задоволеності населення,
  • виявити активних і впливових авторів, зрозуміти кому цікаві питання міського управління.

Ми дуже раді, що наш продукт допомагає робити життя міського населення комфортніше. Сподіваємося, що і інші міста незабаром захочуть «почути» своїх жителів.

17.01.2018
Як може аналіз соціальних медіа поліпшити управління життєдіяльністю міста? Як може аналіз соціальних медіа поліпшити управління життєдіяльністю міста?
17.01.2018
Зростання Інтернет дозволяє інформації сьогодні поширюватися швидше, ніж будь-коли раніше в історії ...
Детальніше
Багатофункціональний IDOL-search - міф чи еволюція в пошуку? Багатофункціональний IDOL-search - міф чи еволюція в пошуку?
22.11.2017

Ми переживаємо період трансформаційних змін в сфері технологій. Дані постійно зростають, прискорюючи...
Детальніше
Україна та країни Близького Сходу - економічні аспекти та перспективи співробітництва Україна та країни Близького Сходу - економічні аспекти та перспективи співробітництва
22.06.2017
22 червня 2017 року компанія Inlimited разом з ICC Ukraine та ТОВ "Стенлі Груп" провели кр...
Детальніше
Інтелектуальний пошук інформації в мережі інтернет Інтелектуальний пошук інформації в мережі інтернет
16.11.2016
Автоматизированный интеллектуальный поиск информации о размещении объектов интеллектуальной собствен...
Детальніше
Чому пошук і моніторинг інформації в соціальних мережах - більше не опція? Чому пошук і моніторинг інформації в соціальних мережах - більше не опція?
05.11.2016
Офіційним роком народження світової павутини вважається 1989 рік. Менше, ніж за 30 років свого актив...
Детальніше
Соціальні медіа і їх моніторинг Соціальні медіа і їх моніторинг
10.10.2016
Соціальні медіа (Social Media) - це сукупність всіх інтернет-майданчиків, які надають корист...
Детальніше
Маркетинг і Big Data Маркетинг і Big Data
28.09.2016
Якщо компанія прагне розвивати більш глибоке розуміння ринку і своїх споживачів - переваги від аналі...
Детальніше
Big Data та інформація Big Data та інформація
08.08.2016
Олександрійська бібліотека (III ст. до н. е. - IV ст. н. е.) - Спроба наших предків створити...
Детальніше
Хватит учиться писать код – лучше учитесь анализировать данные Хватит учиться писать код – лучше учитесь анализировать данные
20.07.2016
Высшее образование в США сегодня ориентировано на подготовку стартаперов, которые смогут написать приложение,...
Детальніше
Що відбувається в Інтернеті за одну хвилину (інфографіка) Що відбувається в Інтернеті за одну хвилину (інфографіка)
14.07.2016
Із запуском 3G українці стали ще більше часу проводити в інтернеті, а в світі кількість часу активно...
Детальніше